2009年7月30日星期四

威廉先生奇遇記重生版 第九話 之 狗狗乖 ~ 請勿嚇我 ~ 恤衫西褲加波鞋 ? 叔叔請問你搞乜 ?

| |
~ 上傳‧分享‧網賺 ~
~ 免費上傳空間‧請即申請 Freak Share ~
~ 進入後請點選左上角 注冊 ! ~

|| ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄||
||    威廉先生奇遇記重生版 第九話 之    。  ∧_∧    ||
||     狗狗乖 ~ 請勿嚇我 ~            \ (´・ω・`)    || 
||     恤衫西褲加波鞋 ? 叔叔請問你搞乜 ?   ⊂ ⊂ )~   ||
||______________________| ̄威廉先生。 ̄|_||
                         ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄

嗯 , 今次事件係發生o係我跑步O既時候 .........

跑步經驗 : 講真 , 真係冇 , 到今日為止先認真跑得果兩次 , 仲要行多過跑 ....

運動經驗 : 籃球 , 羽毛球 , 間唔中游水

==============================

上星期五 24 JUL 2009 , 人生第一次認真咁跑 , 跑前熱身只係行左一圈 , 因為自己有做開運動 , 所以冇乜點刻意拉根 , 計好時間之後 ( 我用比自己平時行快小小o既步速測試 ) , 時間大約係 4 分鐘 , 然後因為自己平日有做下運動 , 所以膽粗粗測試一次跑一圈時間 , 時間係 2:09 , 正當滿心歡喜準備進入第二圈 , 以為自己成績唔錯o既時候 , 問題就出現喇 : 腳軟 , 然後行左三圈 , 算係回一回氣 , 之後再跑一圈 , 時間 keep 到 2:13 , 之後又行左 3 圈 , 我就決定收工喇 , 因為真係頂唔順 , 對腳好似唔見左咁 ...

經過第一次咁沙膽o既測試 ( 太睇小跑步o既威力 ) , 尋日星期二進行第二次跑 , 目標係一次過跑完 3 圈 , 不過今次係慢跑 , 時間 keep 住 3:30 左右 ( 唔好太駁嘛 ~ 我唔想上頭條 ... ) , 跑左兩圈半 , 問題又再一次出現 , 又係腳軟 ... 不過今次好 d , 行左兩圈就回到氣喇 , 可以跑多 1 圈半先停 , 然後我又做左一個對自己唔多人道 , 但係又幾有挑戰性o既玩法俾自己 , 首先我選擇左一個o係我前面冇幾遠o既慢跑人士 ( 佢真係慢跑 , 千奇唔好簡個快o既 ~ 費事追唔到自悲嘛 ~ ) , 然後係定目標 , 目標係 : 唔超前 , 唔放甩 , 保持距離 , 跑到幾多係幾多 ~

e 個方法有到好 , 因為有挑戰性嘛 ~ 不過一圈之後我又投降喇 , 因為我又搵唔到對腳 =_=" 正當我諗住休息下 , 又跑多一圈就收工O既時候 , 突然眼前一亮 :

西裝叔叔亂入 !!!

因為跑步位置係工廠區入面O既球場 , 開頭都以為果位叔設係趕住做野所以先跑過 E 個範圍 , 點知 ... 一圈 , 兩圈 , 三圈 ... 吓 !? 叔叔 , 你著到咁離跑 ? 想局死自己定係想嚇親人 ? 我著住一身籃球 LOOK 去跑都唔算太理想啦~ 你仲 KICK 手 , 恤衫西褲加波鞋 ? 真係俾你嚇一嚇 ~

西裝叔叔消失左之後 , 我又一次意圖或企圖衝破體力上限 , 再跑一圈 , OK ~ 出發 ~

跑著 , 跑著 , 嗯 ~ 自身感覺良好~ 慢跑果然係幾舒服 ( 如果唔係O係工廠區入面跑的話 ) , 涼風一過 , 精神百倍 ~ 突然 , 從後一股氣勢直迫背門 , 直覺告訴我 : 讓路啦~ 你讓路啦~~~ ( 龍婆 !? )

OK ~ 慢車靠左丫嘛 ~ 我知~ 我有車牌 WOR ~

就O係 E 個時候 , 出事喇 ~ 真係出事喇 ~ OK ~ 等大家估下發生咩事先 ~~ 5 ~ 4 ~ 3 ~ 2 ~ 1 ~ 夠鐘 ~~~~ 咪就係標題果隻狗狗 LOR ~ 我向左一靠 , 目標人物快步走過 , 突然 , 左手模到一件毛神神O既東西 , 我心諗 , 唔係有邊個同事咁大整估 , 突登O係公司走過離嚇我掛 ~ 就O係果一個咁o既剎那間 , 醒起 , 公司入面知我開始跑步O既 , 得兩個人 JA BOR ~ 佢地都仲未收工 , 唔係撞野掛 ~ ( 注意 , 前後應該未夠 5 秒 )

拿拿拿 , 係咪呢 ~ 都話左唔好八掛架啦~ 呀媽都有教過架啦~ 八掛冇益加嘛 ~

一望 , 嘩 ~ 差 D 叫左出離 , 一隻黃色傻狗傻傻地咁望住我 , 大佬 , 我生平最怕流浪狗 , 某程度上離講係有小小怕狗 , 失驚無神咁大隻O係我左邊出現 , 仲要好似跑馬咁跟住我 , 同我玩拍跳 ! 又係果句小說最興 : 心臟差點沒嚇停 ~

OK ~ OK ~ 你乖乖地咁走開呀下~ OK ~ 慢慢來~ 唔駛急 ~

我同果隻傻傻地O既狗對望左一眼 , 佢走開左 , 我就呆左 , 呼吸亂左 , 對腳軟左 ... 最後一圈咁就俾你破壞左~ 好野 ~ 糖呢就兩茶匙 ~ 再加多小小暈暈地TIM ~

OK ~ 我收工 LOR ~ 走 LOR ~ 嚇到我面都青埋為乜呢 ~ 唉 ...

OK ~ 我唔會死心架 ~ 我星期四會再離過架 ~ 你咪出離就得喇 ~ 要出都唔好嚇親我 ~ OK ~

咪先 ~ E 加都星期四喇 BOR ~ 哈哈 ~ ( 過左 12 點喇~ )

==============================

題外話 :

我所指O既圈有幾大呢 ? 嗯... 闊係一個足球場 加 10 - 15M 左右 , 長係兩個足球場o既闊度加一個籃球場長度 , 再加 15 - 20M 咁上下啦~ 即咁即係幾長 ? 我都唔多清楚 BOR :P

原來跟住人地個節奏跑, 個感覺會輕鬆 D ~

原來跑步聽歌會對呼吸節奏有些少影響 ~

原來專心跑步果時會聽唔到 D 歌唱緊乜 ...

原來跑步係唔可以俾人引你發笑 OR 俾狗嚇 ~ 真係會即時見暈同埋冇力 ... ( 呼吸亂左嘛 ~ )

今日買左隻 CASIO SGW-200 唔錯唔錯 ~ 真係好多功能 ~ 正 ~ 哈哈 ~

有個關於跑步O既討論區唔錯 , 好多有用資訊 ~ 有興趣參與跑步運動O既朋友可以去睇睇 : 香港長跑網討論區 http://www.longrun.hk/forum/index.php

好~ 廢話完畢 , 下次再寫 XD

0 留言:

最新回應

Loading...

有事啟奏‧無事閒聊 ~ 哈 ~


米高積遜全復刻 哈利波特 Michael Jackson 妙麗 金曲獎 MJ 迈克尔杰克逊其实没有死!美国CBC电台已证实 哈利波特 hongkong168 蓮花河畔景苑 盧廣仲 鄧麗欣 不想放手New! 陳珊妮 方大同 巨乳排球 痞子英雄 23 東風 蕭閎仁 米高積遜全復刻 上海 倒塌 南王姐妹花 周杰倫 變形金剛2下載 michael jackson 去世 天文台 米高積遜 花拉科茜 天圖佈局 浪卡 耳廓狐 神探俏嬌娃 韶关旭日玩具厂 譚曉風 严妍 僧老少閒 地下天文台 金泰浩 百老匯 巨乳排球 陳振聰 柯柏文 aika 麥可傑克森